counter create hit

مطالب مرتبط:

راکتور تحقیقاتی تهران جوان شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: راکتور تحقیقاتی تهران با بهره گیری از توان داخلی بازسازی شد.

پیام رسان تم تم فیلتر شد

پس از گذشت چند روز از هجوم کاربران ایرانی برای دانلود و نصب اپلیکیشن تم تم، این پیام رسان روسی در ایران فیلتر شد.

رندرهای گلکسی J7 2018 در رسانه ها ظاهر شد!

رسانه کلیک – گوشی های سری J سامسونگ طرفداران زیادی در بازار دارند و این شرکت کره ای سعی دارد هر سال نسخه بروز شده این محصولات را روانه بازار کند. به تازگی رندرهای گلکسی J7 2018 در فضای مجازی منتشر شده است. راهنمای کاربر یک گوشی هوشمند سامسونگ در سایت رسمی این ...

پیگیری مبارزه با موادمخدر وزارت کشور ایران و روسیه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل های قوی و زیادی برای همکاری ایران و روسیه وجود دارد و در دو سال گذشته سطح همکاری به سرعت افزایش پیدا کرده است.

خادم به فدراسیون کشتی بازگشت

رسول خادم موافقت خود را برای بازگشت به فدراسیون کشتی اعلام کرد.

افزایش سرمایه گذاری ب ام و در تکنولوژی های الکتریکی و خودران

ب ام و در حال آماده شدن برای سرمایه گذاری هنگفت در بخش تحقیق و توسعه تکنولوژی های حمل ونقل الکتریکی و رانندگی خودکار است. این برند آلمانی در بیانیه ای که شامل اهداف مالی خود بود اعلام کرد سرمایه گذاری در بخش تکنولوژی های خودران و الکتریکی جدید می توان ...

کاخ سفید: تصمیم نهایی درباره سوریه گرفته نشده است/گزینه های اقدام نظامی آمریکا در سوریه به روایت مقام های پنتاگون/زمینه چینی انگلیس برای اقدام نظامی هماهنگ علیه سوریه

تحولات نگران کننده و حساس سوریه در چند روز گذشته با اعلام قبلی آمریکا مبنی بر حمله به این کشور وارد مرحله جدیدی شده است؛ جایی که بسیاری از ناظران در انتظار وعده ترامپ برای حمله به سوریه هستند و همزمان نیروهای محور ایران و روسیه نیز در آماده باش کامل اند. ...

ورود ارتش روسیه به «دوما» در غوطه شرقی

منابع سوری از ورود ارتش روسیه به شهر دوما در غوطه شرقی دمشق خبر دادند.

بروزرسانی جدید ساعت هوشمند Gear S3 عمر باتری را افزایش می دهد

رسانه کلیک – آپدیت جدیدی با حجم 39 مگابایت برای ساعت هوشمند Gear S3 ارائه شده که باعث بهبود ارتباط بلوتوث و افزایش عمر باتری در این دستگاه می شود. اگر به یاد داشته باشید، در ایام کریسمس نیز آپدیتی برای رفع مشکلات باتری ساعت هوشمند Gear S3 عرضه شد. اما در ...

جزییات نحوه ثبت نام و خرید طرح ترافیک

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام در سامانه «تهران من» توضیحاتی ارائه کرد.

انفجار در بغداد ۲۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت

منافع عراقی عصر پنجشنبه اعلام کردند که انفجار در شمال بغداد ۱۰ کشته و ۱۴ زخمی بر جای گذاشت.

بررسی CT200H مدل 2018

بررسی لکسس CT200H مدل 2018

آنچه ما در اینجا با آن, " اوه, شما, آپدیت آسان است CT200H بر تویوتا پریوس واقع شده است. لحظه به لحظه تغییرات در ظاهر خارجی این خودرو توسط یک نرم افزار که مثلا می توانید با استفاده از شبکه دوکی شکل یک شبکه به رنگ سیاه و سفید. لامپ جلو لامپ bi-LED استفاده از چراغهای جلو چراغ مه در محیط برای اصلاح هنر. حلقه 16 اینچ در نسخه اولیه این خودرو با استفاده از مدل F-sport در اینجا بررسی کنید. - نوع 17 اینچی با فشار فلز تیره علاقه و دوستی است. ظاهر چراغهای عقب که ظاهرا همه لنزهای LED نصب و راه اندازی به شکل حرف L در. قسمت زیرین سپر عقب نیز دستخوش تغییرات در نسخه F-ورزشی تر و تمیز بار کاذب تزئینی". در داخل کابین این خودرو همراه با استفاده از نشان دادن قطر بزرگتر از 10.3 اینچ ارسال شده است. تزئینات پوست سفید یا قرمز رنگ گزینه های انتخابی ظاهر کابین اضافه شده و اگر در مورد این بازیکن وجود ندارد, شما می توانید چرم سیاه و سفید را انتخاب کنید. همچنین مدل 2018 این ماشین مشتقات به کمک راننده نیز مجهز شده است. از جمله می توانید ترمز به طور خودکار در مواقع اضطراری است. این هشدار پیش از این نشست است. هشدار انحراف از مسیر, کروز کنترل رادار بودند و اتومبیل و غیره. اشاره کرد. تغییرات ایجاد شده به مدل 2018 رایگان برای نسخه پایه در $ 2150 دلار استرالیا در علاوه بر این به قیمت 40,990 $ توسط ارزو. همچنین زنان هستند که ارزش هستند 56,900 دلار با افزایش 810 دلاری روبرو شده است. نمونه مورد بررسی در اینجا نیز با 1960 دلار افزایش، به قیمت 50,400 دلار استرالیا روانه بازار این کشور شده است. نیروگاه هیبریدی این خودرو مصرف سوخت مناسبی دارد و می‌توان حداقل در رانندگی شهری، پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی را به مرخصی ساعتی فرستاده و از خدمات واحدی الکتریکی بهره‌مند شد. طبق اعلام رسمی شرکت لکسس، مصرف سوخت این خودرو به ازای طی هر صد کیلومتر، معادل 4.4 لیتر به صورت ترکیبی خواهد بود. این درحالیست که رقبایی همچون ب‌ام‌و 118 دیزل و آئودی A3 1.0 TFSI به ترتیب دارای مصرف سوخت 4.2 و 4.9 لیتر بر صد کیلومتر هستند. اگرچه رانندگی در حالت تمام الکتریکی نیز کاملا راضی کننده است اما هر زمان که اراده کنید، پیشرانه بنزینی با یک اشاره پدال به خدمت شما در خواهد آمد. این جایگزینی کاملا نرم و یکپارچه صورت گرفته و با حداقل ناملایمتی نیرو را به سمت چرخ‌های جلو سوق می‌دهد. با وجود پیشرفت فراوان، اما برخی جنبه‌های کسل کننده سامانه هیبریدی هنوز هم حس می‌شود که بایستی فکری به حالشان بکنیم. به عنوان مثال حس ترمزگیری و عکس العمل سیستم باز تولید انرژی سامانه ترمز، تاحدی ناامیدکننده است و به طور نسبی مانع ترمزگیری دقیق و یکپارچه می‌شود. پاسخگویی ضعیف دریچه گاز در حالت نرمال، می‌تواند به هنگام دور زدن و پیچیدن مشکل ساز باشد و مجبور هستید به طور دائمی از طریق دکمه چرخان تعبیه شده بر روی کنسول مرکزی، بین حالت اسپرت، اکو و یا نرمال در رفت و آمد باشید. حتی در حالت اسپرت هم نباید انتظار یک پرفورمنس هیجان انگیز را داشته باشید، چرا که حداکثر توان خروجی پیشرانه معادل 134 اسب بخار بوده و بر اساس اطلاعات رسمی منتشره از سوی شرکت سازنده، شتاب صفر تا صد آن نیز معادل 10.3 ثانیه است. عملکرد گیربکس CVT هم چندان الهام بخش نیست و اثری از هیچگونه پدل-شیفتر برای تعویض دستی دنده‌ها مشاهده نمی‌شود. نسخه‌های F-sport و لاکچری اسپرتز به منظور ارتقای کنترل بدنه و پایداری، به کمک‌فنرهای اسپرت مجهز شده‌اند. همچنین به واسطه سفتی و یکنواختی مناسب فرمان، عبور از پیچ‌ها به گونه‌ای قابل پیش‌بینی انجام می‌شود. با وزنی در حدود 1450 کیلوگرم، لکسس CT200H همانطور که از یک خودروی پنج درب در این سطح انتظار می‌رود، نسبتا سنگین است و با افزایش سرعت، بایستی نگران کم‌فرمانی خودرو بود. همچنین نویز لاستیک‌ها هم در این حالت افزایش می‌یابد. در ضمن اگر انتظار نرمی و آسایش از سیستم تعلیق این خودرو دارید، بهتر است نگرش خود را تغییر دهید. در عوض صندلی‌های جلو کاملا نرم و مرفه بوده و به گرمکن و تنظیمات مختلف الکتریکی مجهز شده‌اند. ارگونومی یکی از نقاط قوت کابین این خودروست و محفظه‌های ویژه قراردادن اشیا، شامل یک شکاف بر روی کنسول میانی ویژه جایگیری گوشی موبایل، دو عدد نگهدارنده فنجان و فضا‌های چهارگوش تعبیه شده روی درب‌ها، می‌شود. کابین این خودرو اگرچه خوش ساخت است اما کیفیت مواد بکار رفته در آن بیشتر با خودرویی همچون مزدا3 قابل قیاس است تا یک خودروی پنج درب آلمانی. کیفیت اهرم تعویض دنده خوب بنظر نمی‌رسد و درب تاشوی روی کنسول کمی لق می‌زند. بهترین تغییر اعمال شده در کابین مدل 2018 این خودرو، به تعویض صفحه نمایشگر هفت اینچی با یک نمونه 10.3 اینچی باز می‌گردد. البته متاسفانه تغییری در نرم افزار پرپیچ و خم و کسل کننده آن دیده نمی‌شود. جوی استیک ویژه کار با نرم افزار سیستم اطلاعات سرگرمی نیز گاهی وظیفه خود را به درستی انجام نداده و مشکل ساز میشود. سیستم صوتی مارک لوینسون به همراه سانروف و کلید کارتی هوشمند، جزیی از پکیج 4500 دلاری این خودرو هستند. میزان صدای بم سیستم صوتی خوب است اما بلندی آن در جایی محدود شده که نمی‌توان به طور کامل از نوای موسیقی لذت برد. سرنشینان عقب هم در طول سفر خسته و رنجور خواهند شد چرا که هیچ گونه پورت USB، دریچه هواکش و تکیه‌گاه آرنج در این بخش وجود ندارد. مواد پلاستیکی بکار رفته در پنل درب‌ها از آنچه که در قسمت جلو وجود دارد نیز ارزانقیمت‌تر بنظر می‌رسد. فضای زانوها نیز برای افراد میان سایز با محدودیت مواجه است. محفظه بار کم عمق یکی دیگر از نتایج منفی بکارگیری سیستم هیبرید است، زیرا باتری آن در کف این قسمت قرار گرفته است. پهنای محفظه بار مناسب است و در زیر آن چندین فضای کوچک برای جای دادن اشیا تعبیه شده است. همچنین صندلی‌های عقب با درجه تفکیک 60/40 قابلیت تا شدن دارند. لکسس CT200h، خودرویی است که وظیفه رقابت با حریفانی قدر بر گردنش نهاده شده، اما بر پلتفرم نه چندان جذاب تویوتا پریوس استوار گشته است و از فقدان حق انتخاب در زمینه قوای محرکه رنج می‌برد. از نظر تجهیزات نیز نسبت به خودرویی که قرار است هم لوکس باشد و هم اسپرت، دچار نقصان است. با این تفاسیر لکسس نسبت به عرضه مدل جدید در ایالات متحده بیخیال شده و اگر شما قصد خرید این مدل را دارید، بهتر است به رقبایی نظیر فولکس واگن گلف آر، آئودی A3 و ب‌ام‌و 125i هم نظری بیافکنید. منبع: caradvice