counter create hit

مطالب مرتبط:

راکتور تحقیقاتی تهران جوان شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: راکتور تحقیقاتی تهران با بهره گیری از توان داخلی بازسازی شد.

پیام رسان تم تم فیلتر شد

پس از گذشت چند روز از هجوم کاربران ایرانی برای دانلود و نصب اپلیکیشن تم تم، این پیام رسان روسی در ایران فیلتر شد.

رندرهای گلکسی J7 2018 در رسانه ها ظاهر شد!

رسانه کلیک – گوشی های سری J سامسونگ طرفداران زیادی در بازار دارند و این شرکت کره ای سعی دارد هر سال نسخه بروز شده این محصولات را روانه بازار کند. به تازگی رندرهای گلکسی J7 2018 در فضای مجازی منتشر شده است. راهنمای کاربر یک گوشی هوشمند سامسونگ در سایت رسمی این ...

این کره ای کاردرست! نقد و بررسی کیا استینگر GT-Line

این کره ای کاردرست! نقد و بررسی کیا استینگر GT-Line

رشد برند کره ای کیا در سال های اخیر به خوبی مستندسازی شده است. در حالی که سوپرمینی ها و خودروهای کوچک این برند ارتقا یافته اند طیف محصولات شاسی بلند و کراس اوور این خودروساز نیز شامل 5 مدل است. اما این استنیگر است که نشان دهنده تکه ...

پیگیری مبارزه با موادمخدر وزارت کشور ایران و روسیه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل های قوی و زیادی برای همکاری ایران و روسیه وجود دارد و در دو سال گذشته سطح همکاری به سرعت افزایش پیدا کرده است.

خادم به فدراسیون کشتی بازگشت

رسول خادم موافقت خود را برای بازگشت به فدراسیون کشتی اعلام کرد.

افزایش سرمایه گذاری ب ام و در تکنولوژی های الکتریکی و خودران

ب ام و در حال آماده شدن برای سرمایه گذاری هنگفت در بخش تحقیق و توسعه تکنولوژی های حمل ونقل الکتریکی و رانندگی خودکار است. این برند آلمانی در بیانیه ای که شامل اهداف مالی خود بود اعلام کرد سرمایه گذاری در بخش تکنولوژی های خودران و الکتریکی جدید می توان ...

کاخ سفید: تصمیم نهایی درباره سوریه گرفته نشده است/گزینه های اقدام نظامی آمریکا در سوریه به روایت مقام های پنتاگون/زمینه چینی انگلیس برای اقدام نظامی هماهنگ علیه سوریه

تحولات نگران کننده و حساس سوریه در چند روز گذشته با اعلام قبلی آمریکا مبنی بر حمله به این کشور وارد مرحله جدیدی شده است؛ جایی که بسیاری از ناظران در انتظار وعده ترامپ برای حمله به سوریه هستند و همزمان نیروهای محور ایران و روسیه نیز در آماده باش کامل اند. ...

با این تعویض ها، عمر خودرو را طولانی کنید [رپورتاژآگهی]

با این تعویض ها، عمر خودرو را طولانی کنید [رپورتاژآگهی]

بهترین ماشین را هم که خریده باشید، باز هم بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل شود. دلیلش هم ساده است، هر قطعه ای عمری دارد و عمر ماشین هم به تازه نفس بودن قطعاتش وابسته است. برای اینکه بتوانید عمر ماشینی را که برای خریدش کلی هزینه کرده اید، افزایش دهید قطعاتی ...

ورود ارتش روسیه به «دوما» در غوطه شرقی

منابع سوری از ورود ارتش روسیه به شهر دوما در غوطه شرقی دمشق خبر دادند.

بروزرسانی جدید ساعت هوشمند Gear S3 عمر باتری را افزایش می دهد

رسانه کلیک – آپدیت جدیدی با حجم 39 مگابایت برای ساعت هوشمند Gear S3 ارائه شده که باعث بهبود ارتباط بلوتوث و افزایش عمر باتری در این دستگاه می شود. اگر به یاد داشته باشید، در ایام کریسمس نیز آپدیتی برای رفع مشکلات باتری ساعت هوشمند Gear S3 عرضه شد. اما در ...

جزییات نحوه ثبت نام و خرید طرح ترافیک

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام در سامانه «تهران من» توضیحاتی ارائه کرد.

انفجار در بغداد ۲۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت

منافع عراقی عصر پنجشنبه اعلام کردند که انفجار در شمال بغداد ۱۰ کشته و ۱۴ زخمی بر جای گذاشت.

نقاط قوت و ضعف از تویوتا کرولا 2018

نقاط قوت و ضعف تویوتا کرولا 2018

تویوتا کرولا یکی از استانداردهای انرژی خود را به عنوان پرفروش ترین خودرو در جهان از یک جایگاه بالا در چشم خریداران. در تجربه مالکیت اتومبیل بدون زحمت نشان می دهد. بیش از 300 هزار دستگاه از این خودرو در این سال را به فساد مالی آمریکایی ها شده اند که جای تعجب نیست چرا که این خودرو است که با توجه به بسیاری از عوامل پرفروش ترین اتومبیل در جهان است. نام کرولا که با دوام و قیمت مناسب جذب شده است. Facebook به افزایش کاربرد آنها در سال 2017, تغییرات مناسب برای ظاهر کابین این خودرو یافت می شود حضور آن در رده سدان جمع و جور را پررنگ‌تر کرد. در ادامه شما را با نقاط قوت و ضعف این خودروی فوق‌العاده محبوب آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید. نقاط قوت ایمنی استاندارد: علاوه بر داشتن کیسه‌های هوای جلو و کناری استاندارد، بسته ایمنی تویوتا شامل تجهیزاتی چون هشدار خروج خودرو از خط با دستیار فرمان، دوربین عقب، سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران، نوربالای خودکار و کروز کنترل راداری دینامیک بوده که همگی آن‌ها به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها وجود دارند. مهم‌تر اینکه تمامی مدل‌های کرولا دارای چراغ‌های جلوی LED فابریک بوده که در هیچ‌یک از رقبا دیده نمی‌شود. فضای پای فوق‌العاده در عقب: برای خودرو که از نظر ابعاد در کلاس کامپکت ها رده‌بندی می‌شود، فضای صندلی عقب کرولا چیزی از سدان میدسایز بزرگ‌تر یعنی کمری کم ندارد. کرولا از این نظر یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود قرار دارد. کار کردن برای همیشه: کرولا نیازی به ثابت کردن اینکه در بحث قابلیت اطمینان یک سوپراستار است ندارد. تاریخ کرولا خود کاملاً گویا بوده و خرید آن به معنی عدم مراجعه به مکانیک است. بسیاری از مدل‌های کرولا با کارکردهای 6 رقمی هنوز هم مشکلات فنی مهمی ندارند. هزینه‌های مالکیت طولانی‌مدت این خودرو به دلیل کیفیت ساخت مثال‌زدنی تویوتا و طراحی فوق‌العاده پیشرانه پایین است. به همین دلیل قیمت فروش دوباره کرولا معمولاً مناسب است. تریم های متمایز: کرولا تریم های متفاوتی دارد. مدل LE Eco روی مصرف سوخت تأکید داشته و البته تجهیزات استاندارد مناسبی را ارائه می‌کند. تریم های L و LE به عنوان نسخه‌های پایه مطرح بوده و مناسب خریدارانی هستند که خودرویی ارزان و قابل‌اعتنا می‌خواهند. مدل SE اسپورت تر بوده و حتی دارای ضربه‌گیرهای ارتقا یافته برای سفت‌تر کردن سواری هستند. نهایتاً مدل‌های XSE ارائه می‌شوند که لوکس‌تر بوده و به عنوان نسخه پریمیوم عمل می‌کنند. کرولاها حتی به‌صورت سفارشی با صندلی‌های گرم شونده، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، آینه دید عقب با تیره شوندگی خودکار، صندلی راننده با تنظیم برقی در 8 جهت، صندلی چرم‌مانند، سانروف و ناوبری در دسترس هستند. نقاط ضعف هیچ‌چیزی شما را هیجان‌زده نمی‌کند: کرولا کارهای زیادی را به خوبی انجام می‌دهد و به حدی عملکرد خوبی دارد که این مورد شاید کمی عجیب به نظر می‌رسد. تجربه رانندگی این خودرو کاملاً پیش‌بینی پذیر بوده و هرگز شما را سورپرایز نمی‌کند. اگر خودرویی می‌خواهید که کاراکتر سواری درگیر کننده‌ای داشته باشد بهتر است دنبال گزینه دیگری باشید. قطعات تریم نه چندان دل‌چسب: کرولا دارای طراحی داشبورد و کنسول مرکزی نسبتاً مینیمالیست با کنترل‌های آسان بوده اما متریال بکار رفته در سطح بالایی نیستند. پلاستیک‌های سخت زیاد روی درب‌ها، ستون‌های B و حتی اهرم دنده این موضوع را کاملاً نشان می‌دهد. حتی تریم های فول XSE نیز چندان انتظارات را برآورده نمی‌کنند. قوای محرکه قدیمی: در کلاسی که پر از پیشرانه‌های توربوی پیشرفته، تزریق مستقیم، طراحی‌های هیبریدی و گیربکس‌های تکنولوژیک است، کرولا با پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری قدیمی و گیربکس CVT حضور دارد. ترکیب این دو در شهر به خوبی جواب می‌دهد اما در رانندگی بزرگراهی راننده را افسرده می‌کند. عدم وجود پایش نقاط کور: موضوع عجیب اینکه سیستم پایش نقاط کور در هیچ‌یک از نسخه‌های کرولا وجود ندارد. کروز کنترل تطبیقی این خودرو نیز در ترافیک‌هایی با حرکت و توقف کوتاه کار نکرده و بنابراین فقط برای استفاده در بزرگراه کاربرد دارد. [دانلود ویدئو] منبع: autoguide